نوشته شده توسط : مصطفی

در این مقاله می خواهیم درباره کرم ضد لک صحبت کنیم و به بررسی دقیق تر آن بپردازیم. البته قبل از آن قصد داریم ، شما را با لک های پوستی نیز آشنا کنیم و درباره چگونگی ایجاد و از بین رفتن آنها صحبت کنیم. خرید کرم ضد لک یکی از مهم ترین موارد در روتین مراقبت از پوست هر شخص به حساب می‌آید. با ما همراه باشید تا به شما دلایل خرید کرم ضد لک را توضیح دهیم.

لک‌ها چرا و چطور روی پوست ظاهر می‌شوند؟
اگر بخواهیم خیلی مختصر و مفید توضیح دهیم ، تغییرات رنگ پوست به 2 شکل است. یا رنگ ذاتی و ژنتیکی یا اکتسابی که در اثر مواجهه با نور خورشید بروز می‌کند. در نواحی مختلف بدن چون تراکم ملانوسیت‌ها یا سلول‌های حاوی ملانین تفاوت دارد، رنگ پوست ممکن است متفاوت باشد. در اثر تحریکات درونی و بیرونی و افزایش سلول‌های رنگ‌‌ساز، لک‌های پوستی ظاهر می‌شود. عوامل مختلفی در این بین نقش دارد که از آن جمله می‌توان به اختلالات ژنتیکی ، عفونت‌های موضعی، داروها، مواد‌شیمیایی، تغذیه و سوءتغذیه، بدخیمی‌های پوستی، اختلال‌های هورمونی، بارداری و… اشاره کرد.

کرم ضد لک ، بهترین راه درمان لک های پوستی
بدون شک ، استفاده از کرم ضد لک یک راه شایع برای درمان لک های صورت و بدن است که می تواند شادابی و شفافیت پوست و چهره ای زیبا را برایتان به ارمغان آورد. این دسته از محصولات مراقبتی که معمولا از مواد موثری مانند عصاره جلبک ، آربوتین ، ویتامین سی ، عصاره شیرین بیان و ... تشکیل می شوند ، به راحتی می توانند لک های پوستی شما را برطرف کنند. معمولا جوش های صورت ، گاهی اوقات بعد از بهبود، بر پوست افراد اثر و لک به جای می گذراند. برای روشن کردن این لکه ها نیز، استفاده از کرم ضد لک بسیار تاثیر گذار خواهد بود. جالب است بدانید ، این محصولات توانایی این را دارند که از بروز لک و کک و مک بر روی پوست جلوگیری کنند.
کرم ضد لک برای اینکه بتواند لک را از بین ببرد ، معمولا از 5 مرحله عبور می کند.
1- سلول های رنگ ساز را به کمک آربوتین ، هیدروکینون و اسید آزلائیک را نابود می کند.
2- با فریب دادن سلول های رنگ ساز ، به سلول ها پیام می دهند که رنگ زیادی زیر پوست تولید شده است و در نتیجه سلول های رنگ ساز دیگر دانه های رنگی تولید نمی کنند. کرم ضد لک معمولا با استفاده از موادی مانند عصاره شیرین بیان و رزورسینول عمل بالا را انجام می دهد.
3- با کمک کوجیک اسید ، مانع از رسیدن مواد لازم برای تولید رنگ به سلول های رنگ ساز می شوند.
4- دانه های رنگی تولید شده را در سطح پوست پخش می کنند و مانع از تجمع دانه های رنگی و لک شدن پوست می شوند.
5- در نتیجه ، مانع از انتقال دانه های رنگ تولید شده به سطح پوست می شوند.

رعایت 3 نکته مهم در استفاده از کرم های ضد لک
1- به این نکته توجه داشته باشید که درمان های پوستی زمان بر است و یک شبه درمان حاصل نمی شود. کرم ضد لک را باید در تمام طول دوره ای که پزشکتان تجویز کرده و حتی مدتی بعد از آن به طور مرتب استفاده کنید و از قطع کردن آن ، در وسط دوره درمان خودداری کنید.
2- زمان مناسب برای استفاده از این کرم ها شب ها و بعد از پاک کردن پوست و قبل از خواب است.
3- قبل از مصرف کرم ضد لک ، مقدار کمی از آن را بر روی دست خود بمالید. بعد از اینکه اطمینان پیدا کردید که کرم با پوست شما سازگار است، شرع به مصرف آن کنید.

در انتهاب باید بدانید خرید کرم ضد لک از یک فروشگاه معتبر میتواند به اعتماد و حس خوب شما برای یک خرید خوب بسیار کمک کنید در فروشگاه اینترنتی روژه ما برآن هستیم تا محصولاتی با کیفیت و با ضمانت اصالت کالا را برای شما تضمین کنیم تا خاطره‌ای از یک خرید لذت بخش را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی

یکی از محصولات بسیار مهم در روتین پوستی هر فردی، پاک کننده صورت مناسب با پوست آن شخص است. چرا که هیچ حسی لذت بخش تر از پاکسازی پوست بعد از یک روز پر مشغله و خسته کننده، از آلودگی‌ها و آرایش نیست. شاید شما نیز در گروه عظیمی از افرادی قرار بگیرید که عموما به شستن روزانه پوست خود علاقه‌ای ندارند. کافی است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید که چرا شستن پوست صورت به کمک پاک کننده صورت مناسب، یکی از اصلی‌ترین رازهای زیبایی است.
چرا به پاک کننده صورت و استفاده روتین از آن نیاز داریم ؟
پوست انسان همانند لایه‌ی محافظ از بدن در برابر عوامل آسیب‌زای محیطی محافظت می‌کند. از سوی دیگر پوست دارای منافذ ریز و درشتی است که به سلامت و به اصطلاح تنفس آن کمک می‌کند. حال وقتی این منافذ پوستی در برابر آلودگی‌های محیطی و یا مواد آرایشی قرار می‌گیرند، بسته شده و منجر به خطر افتادن سلامت پوست می‌شوند. در این زمان است که شما به کمک یک پاک کننده صورت مناسب، با برطرف کردن این آلودگی‌ها از سطح پوست، به احیای مجدد آن کمک می‌کنید.
پاک کننده صورت چگونه عمل می‌کند؟
پاک کننده صورت به کمک ترکیبات شوینده، آلودگی‌ها و آرایش را از پوست می‌زداید. همچنین با خاصیت پاک کنندگی عمقی، این محصولات، منافذ را باز و تمیز کرده و سپس آن ها را به اندازه اصلی خود بر می‌گرداند.
ویژگی های اصلی یک پاک کننده صورت مناسب :
در زمان انتخاب و خرید پاک کننده صورت ، باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا به کمک آن بتوانید انتخابی درست را انجام دهید.
پاک کننده صورت باید متناسب با پوست باشد:
همانند تمام محصولات پوستی، پاک کننده صورت نیز باید با نوع پوست فر تناسب و همخوانی داشته باشد. اگر برای پوست‌های چرب از پاک کننده‌های روغنی استفاده شود، منجر به بروز جوش شده و منافذ بازتر می‌شوند. از سوی دیگر، پوست‌های خشک باید از محصولاتی ملایم تر و حاوی ترکیباتی روغنی استفاده کنند.در غیر این صورت، پوست آن ها خشک تر شده و دچار التهاب و خارش می‌شود.
عملکرد پاک کننده صورت باید ملایم باشد:
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پاک کننده صورت مناسب، نحوه عملکرد آن است. عملکرد پاک کننده صورت در مقایسه با شوینده‌های پوستی، باید ملایم‌تر باشد تا به پوست حساس صورت آسیبی نرساند.
یک پاک کننده صورت عالی بهتر است دارای ترکیباتی طبیعی باشد:
از آن جایی که شستن صورت یک روتین روزانه است، بهتر است که پاک کننده صورت انتخابی شما، دارای ترکیباتی طبیعی و گیاهی باشد. در این صورت پوست بهتر با این محصول سازگار شده و عملکرد آن را بهبود می‌بخشد.
وجود ترکیبات لایه بردار طبیعی در پاک کننده صورت ، اگر ملایم باشد، می تواند به عملکرد آن کمک کند. در نظر داشته باشید که شوینده‌های پوستی حاوی لایه بردار برای پوست‌های خشک و دارای التهاب اصلا مناسب نیستند.
انواع پاک کننده صورت :
پاک کننده‌های صورت در بافت‌های متنوع و به منظور هماهنگی بیشتر با انواع پوست‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند.
پاک کننده‌های کرمی و روغنی مناسب پوست‌های نرمال تا خشک بوده در صورتی که ژل پاکننده صورت و یا فوم‌های شوینده مناسب پوست‌های نرمال، مختلط و چرب هستند.
در انتها همواره این نکته را در نظر داشته باشید که باقی ماندن آلودگی‌ها و آرایش بر پوست، علاوه بر به خطر انداختن سلامت آن، ظاهری نازیبا را منجر می شوند. پس بهتر است با انتخاب یک پاک کننده صورت مناسب و استفاده مرتب از آن، از این اتفاق جلوگیری کنید. کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی روژه همواره آماده همراهی و کمک به شما در انتخاب محصول مناسب هستند.



:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()